Jodå.

Herregud vad mycket snö det är. Vaknade vid halv sex av plogbilen som lät som faaan, vaknade sedan av sopbilen vid halv sju som lät som faaan. Skulle upp klockan sju för att ha lektion. Snoozade lite för länge, tittade ut genom fönsret, fortsatte snooza. Struntade i lektionen.
Gick istället upp i lagom tid för att gå till systembolaget och för att hämta mitt
La Redoute-paket.
Nej förresten, jag gick inte. Jag pulsade och slirade i all snö.

Utsikt från köksfönstret.

De svarta ballerinaskorna var jättefina, verkligen. Storleken var också bra, men dessvärre kände jag att en viss punkt uppe på foten inte skulle må särskilt bra av att det skavde lite grann just där. Jag vill inte påstå att jag har en knöl strax innan stortån, men det var där det gjorde ont i alla fall. Så jag är smart och skickar tillbaka skorna. Och knickerserna var konstiga. Helt stiffa och opassande. Men den lila tröjan är en keeper! Lite stickig eftersom det är lite ull i den, men det ska nog gå bra. Fin färg också. Inte lika over-sized som den ska vara kanske, men det gör ju inget.

Kommentarer:
Postat av: K

Snygging! :)

2006-02-09 @ 16:49:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback