La redoute.

La Redoute är ett lurigt företag. De skickar ut en skiiittjock katalog med en massa fina saker och en massa rabatter samtidigt. Klart man måste köpa nåt då! Värsta affärstricket och jag är så lättlurad.
Det blev i och för sig bara tre saker, men La Redoute är ju inte billigt direkt.
De här:  Fast i svart.
Den här:
Får inte glömma bort att ha nånting mer under, alternativt inte gå ut när det är kallt. Eh.
De här:  Fast i svart.
Men jag kommer inte använda dom förrän det är sommarväder ute. Nu är ju inte detta några cityshorts direkt, snarare knickers, men jag fattar verkligen inte grejen med cityshorts. Kvittar hur snygga stövlar man har till, jag tycker det ser jätteskumt ut med shorts på vintern.

Kommentarer:
Postat av: Peter

"Bara tre saker".. Jag säger då det - dom rika dom kan.. :P

2006-01-31 @ 15:04:34
Postat av: Ida

Haha. Ja, det gäller ju att prioritera. Resten av månaden blir det *Pasta Rouge.


*makaroner och ketchup

Postat av: Peter

Så du lyxar fortfarande till det med pasta rosso. Här nere i söder vankas det pasta blanco* tills CSN får tummarna ur och behagar bevilja min ansökan..

*makaroner och endast makaroner. =)

2006-01-31 @ 22:16:17
Postat av: K

jodu. knickers + strumpbyxor är en hit. jäklar va snygg jag var i helgen. :)

2006-02-01 @ 08:13:02
Postat av: Ida

Det var du säkert! Men jag vetifan alltså. Vad hade du för skor?

2006-02-01 @ 10:11:09
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: linus

snyggt snyggt!

2006-02-06 @ 20:34:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback