Pucko.

Ida, din dumme fan. Varför är du så korkad så du inbillar dig att parkeringsförbudet på din gata är på onsdagar när du bevisligen stod på gatan i onsdags utan att få böter? Självklart är parkeringsförbudet på måndagar. Pucko!
Bara för att jag kommer bli femhundra kronor fattigare än vanligt den här månaden var jag tvungen att tröstshoppa och lägga pengar på nånting som jag verkligen ville ha och som luktar gott till skillnad från en blöt papperslapp. Därför blev det ett halvdyrt läppglans som är fint. Och som luktar gott. *smack* Ja, det var väl inte så smart det heller iofs. Men skitsamma. Jag ska hångla i helgen, jag ville ha ett läppglans. Så.

Jaja, det ordnar sig. Vi blev i alla fall typ klara med vår uppsatsplan idag. Känns grymt. Och så köpte vi biljetter till
Festivalborg. Det är ännu grymmare!


Kommentarer:
Postat av: Jens

Vadå, det är väl inte din bil? ;)

2006-04-25 @ 11:11:11
Postat av: Ida

Sant. Men eftersom jag är en rakryggad kvinna så står jag för mina egna misstag. För det mesta :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback