Tråk-fredagkväll.

Mitt värsta är när jag varit med Alice hela dagen, ganska så intensivt ändå, och hemmet är en röra. Jag lägger Alice och börjar städa upp aggressivt. Ska sen sätta mig i soffan och koppla aaaav. Men det går inte. Det är inget på tv så jag knapprar hellre på datorn. Fastän jag egentligen har en massa Mad Men att se. Eller program på SvtPlay eller Tv4Anytime som jag missat i veckan (t ex Felix stör en ingenjör, sjukt kul). Men jag får liksom ingen ro till det. Och nu är klockan för mycket. Fan.

Kommentarer:
Postat av: bubbelbubbel

Kul att du bloggar igen!



Och jättekul att läsa om hur du har det. Impad av att du hade en bra förlossning och att livet sen varit bra det med. Man hör ju om en del rysare och sömnbesvär..



Kram!

Postat av: Zany

Skriver du 00:24??

En kväll på B.gatan:

- ska vi se ett avsnitt till?

- Vad är klockan?

- Oj, redan 21:30?

- Dax att gå å lägga sig då'rå.



Sa jag att det var lördag på B.gatan?

2010-10-12 @ 08:19:21
Postat av: Ida

Bubbel: Ja, men det är ju lite av ett lotteri det där. Som sagt, nästa onge kommer nog bli en sån som inte sover ett dugg :)



Zany: Haha. Jajemensan, jag sov sen mellan 01-05, och 05.30-09. Det var en bra natt :-)

2010-10-12 @ 10:31:18
URL: http://sunstroke.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback