Kaffe, vin, kaffe, vin.

Nej, usch vad tråkigt. Men det är ju så. Sambon och far till barnet är på jobbet heeela dagen, och imorgon åker han på jobbresa och sover borta. Och det är ju rätt intensivt att hela tiden ha huvudansvaret för en 6-månaders bebis utan en chans att lämna över till någon, om så bara för en liten stund. Jag känner mig lite taskig, men jag hoppades innerligt att hon skulle somna nu innan kl 20 så jag får dricka kaffe i lugn och ro, varva ner och kolla på Robinson. Kanske att jag byter ut kaffet till vin, vi får se. Och nu somnade hon då klockan var 19.25. Perfekt. Nästan lite för bra. Vi får väl se. Risken finns att hon vaknar om en halvtimma och ba': "Nej, vaddå jag behövde bara en liten tupplur, nu kör vi hårt i 3-4 timmar till."

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback