Down On Me.

Detta kan vara det roligaste på länge som jag sett på det hära internet.
Det är alltså en liten, vad jag antar, utvecklingsförsenad person som blivit youtube-kändis för att han mimar till låtar i sin webbcam. Är det en Han förresten? Jo.
Det ballaste som händer i detta klippet är att det är 50 cent på riktigt som dyker upp i hans rum! Hahaha. Jag DÖR av skratt varje gång. Och inte av lyteskomik, utan jag tycker att han ser så himla söt ut! Och rolig förstås.
(Finns flera asroliga klipp från denna killen, kolla bl a in Rihanna-låten och tributen till Michael Jackson.)



Kommentarer:
Postat av: Daniel

Daniel diggar!



(killen som jag som liten!;)

Postat av: Ivana

Åh jag älskar honom, man kan inte sluta titta på alla hans youtube klipp :D

2010-12-05 @ 10:45:22
URL: http://ivanalipovac.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback