Frillan.

Jepp, då har man inspirerats av Linda Rosing för första gången då i livet då. Har nämligen färgat mitt hår rött idag. Det blev najs faktiskt. Älskar min frisörska. Medan jag satt med en inpackning i håret googlar hon fram Linda Rosings blogg och kollar hennes hår så att hon verkligen fattar hur jag menar. Sen skrattar vi tillsammans med de andra i salongen om att jag nu också måste skaffa sillisar och ankläppar. Sen berättade jag för henne att sist jag klippte mig så köpte jag också ett hårspray för typ 200 spänn (säg INTE detta till min sambo) men så glömde jag den lilla, lilla påsen i ett provrum på Lindex efteråt och ett fjortisgäng (hey!, jag VET att det var ni!!) snodde det. Det var i alla fall borta när jag kom tillbaka. Och bara för det så FICK jag ett nytt hårspray idag av min frissa, helt gratis! Hon är bäst. Jag älskar henne typ. Hon heter Emilia.

P.S.
Det tro fan att hon älskar mig tillbaka också, jag spenderade idag 1300 kr där idag på färg+klipp+hårprodukter. Ack, ack min stackars föräldrapeng...
D.S.

P.S2
Säg INTE detta till min sambo. I repeat, säg INTE.
D.S2


Kommentarer:
Postat av: emster

åh! rött. är också sugen.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback