Det blev en Alice.

Ok, det är väl inte så många som läser här längre eftersom jag inte skriver nåt.. duuh. Men jag tänkte avsluta den här bloggen lite lätt med att i alla fall berätta att det inte blev någon Ottar (ok, det skulle ju en eventuell pojke ändå inte heta), utan en ALICE! Hon kom 6 april och förlossningen var det coolaste jag gjort. Minns inte ens hur ont det gjorde emellanåt, cause' I'm a superwoman.

Lilla Alice har maaassor med mörkt hår, min näsa och ja.. hon är en kopia av mig på ett ungefär, och det är häftigt. Vi letar efter min sambo i henne, men har ännu bara upptäckt att de har samma mellanrum mellan stortån och andratån. Så bra, då kan de två klättra i träd med sina apgrepp.




Kommentarer:
Postat av: Jenny

Jag läser!

2010-04-15 @ 18:54:17
Postat av: Martin

Jag med!

2010-04-16 @ 08:28:53
Postat av: Hanna

Grattis!! Vilken underbar liten Alice! Jag har inte riktigt hängt med (eftersom du hellre håller till på fejjan än på bloggen).

Visst är det häftigt att föda barn! Hur man än gör det så är det en superupplevelse som man växer flera decimeter av! Stort LYCKA TILL och massor av kramar till er.

Jag svarar på din kommentar i min blogg, om du undrar.

Postat av: mikebike

Hej! Åhh grattis. Vad fint att allt gick bra. Hon ser jättefin ut. Ja förlossning. vilken grej va. Det är det största jag varit med om också utan att för den delen varit den som förlöst. Men jag var där. Och vi jobbade ihop.



Vilken fint namn ockås alice. det heter vår tintin också, i andranamn.



hoppas du tar upp bloggen snart igen. När du orkar. Jag blev glad för kommentaren hos mig. Ha det fint så länge.

2010-07-11 @ 23:31:08
URL: http://bloggfrossa.blogspot.com
Postat av: emster

vilken gullunge! ska du inte börja blogga nu igen då?

2010-10-08 @ 22:09:20
URL: http://bokrecensenten.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback