Ett hus på landet, here I come!

Var på förfest igår i alla fall. Kändes rätt skönt att avvika i lagom tid. Inte bara för att jag visste att jag skulle upp och jobba, utan för att jag inte längre känner något sug efter att gå ut. Det är nästan helt borta nu. Det kommer tillbaka lite då och då, som nu när jag lyssnar på Pokerface (den är ju löjligt bra), ni vet när man känner peppen och man känner sig lite snygg och verkligen på gång och att hela världen är bäst och man verkligen älskar sina vänner (det gör jag fortfarande iofs) och vinet smakar så gott (det gör det fortfarande iofs).

Poff. Borta.

Men det går kanske upp och ner. Just nu är jag ju i värsta kärleksbubblan och vill hellre stanna hemma och pussa på min man än gå ut och vara full och bakis dagen efter. Så ovärt liksom. Kanske hittar jag tillbaka lite senare i livet, kanske någon gång i 40-årsåldern då jag är nydumpad tvåbarnsmorsa som går ut med kläder från 2009 och "röjer" på dansgolvet. Haha! Never gonna happen! (hoppas jag innerligt)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback