Nää, men ...

Nää, men annars är livet rätt gött. Förutom att det är grått och skittrist i januari så mår jag alldeles FÖR JÄVLA BRA som nyförlovad. Det är helt ashärligt att ha en guldring på ringfingret, det är det faktiskt. Just i dagarna håller vi på att buda på ett hus som ligger en bit utanför stan till och med. För det har börjat sprätta lite i benen nu. Visst, det kan väl vara skönt att bo mitt i stan, men det är faktiskt inte så roligt att kunna se in till grannarna i nästan alla fönster och att ha en kvinna med uppenbar damp med klackskor i lägenheten ovanför. Och tänk om man hade en egen gräsmatta, MMM... Så vi får se, det vore härligt i alla fall.

Tänkte ge er lite exempel på två olika slags ömhetsbevis jag och min fästman brukar visa för varandra. Det är lite på den nivån vår humor ligger just nu, inte sådär jättehög, men det är jävligt roligt. Igår gjorde jag om Mannens skrivbord på datorn till den här bilden, jättestort över heeela skrivbordet. Tjae, han skrattade i alla fall (kan ni fatta att den är var med i OKEJ-tidningen någon gång på 80-talet, vafan det var typ 14-åringar som läste den!):



Och i förrgår kväll skickade jag den här till Mannen som var iväg och jobbade natt, för att han skulle få lite roligare på jobbet:


Kommentarer:
Postat av: Johanna

Hahahahahahaa.... jag tror jag dööör! undrar varför inte den här låten blev en stor hit!?

2009-01-30 @ 15:10:41
Postat av: lucy

HAHAHAHA!!! precis vad man behövde en lördagsmorgon :)

Postat av: Hall

Ååå... önskar nästan att jag var din kille som fick ha det så här roligt hela tiden. Kvalitetsvideo!! Vilka moves.. FANTASTISKT.

2009-01-31 @ 10:59:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback