Messy.

Det känns inte så kul att blogga längre. Känns mest som ett påhäng. Dessutom hade jag tänkt plocka ner hela min dator om två dagar och inte använda den längre. Kommer efter helgen att fortsättningsvis surfa på mannens bärbara dator (allt ditt blir mitt, eller hur älskling?). Den här pjäsen känns mest bara som en stor möbel jag inte behöver. Kommer förmodligen komma ett inlägg då och då i alla fall. Får se hur det blir.

Och hur var semestern då? Jo. Skitbra faktiskt. Varmt väder och strandhäng, shopping i Palma, tre pocketböcker lästa, firad födelsedag och en massa Bacardi grand melon på balkongen. NAJS!

Fyra dagar kvar till samboliv. Det är en jävla röra. Men jag är så glad, glad, glad. Och snygg i håret med för jag klippte mig idag. Lite sådär kortare i nacken och lite längre fram så som har varit modernt senaste året typ. Är lite efter, men jaja.

Rörigt nu som sagt. Med det ordnar sig.

Kommentarer:
Postat av: Mort

När sambolivet inträffade så släppte bloggbehovet, helt klart. Jag gratulerar till allt, och hoppas du inte försvinner helt :) Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback