Jätteviktiga frågeställningar just nu.

Hänt sen sist då?

Jo. Sist jag bloggade var jag ju bakis en hel dag. Men det var jäkligt skoj ute förra helgen. Sen har jag jobbat. Varit på Valborgsparmiddag med två par. Vi åt planka och blev lite fulla. Det var gott och väldigt trevligt. Sen har jag varit ledig eftersom jag jobbar den här helgen. Har mest varit med mannen för vi har alltså så himla mycket att prata om just nu. Planera, planera, planera. Hur ska lägenheten se ut? När ska vi flytta? Vilka familjemedlemmar ska hjälpa till? Vilken bikini ska jag ha med mig till Mallorca? Vilken spritsort ska vi beställa ur taxfree-katalogen? Vilken låt ska vi ha i kyrkan när vi gifter oss? (
denna) Och så vidare. Jätteviktiga frågeställningar.

Och jo. Lägenhetsförsäljningen har lite fart och just nu ser det ut som att jag till och med kommer få lite pengar över minsann. Trevligt, trevligt. I veckan hoppas jag att det blir färdigt så att vi kan åka och beställa den där drömsoffan och en schysst dubbelsäng. Och ska jag ju till Köpenhamn med jobbet på torsdag och fredag. Det är mycket nu.

Och fatta! Det är maj nu. Årets bästa månad. I love it!


Kommentarer:
Postat av: bubbelbubbel

Vänta lite här nu.. Du sprang förbi en viktig sak i ditt inlägg. Vaddå låt i kyrkan? Hat jag missat nåt? Är det MER än flytta ihop-planer..? Vavavavavavava?

Postat av: Ida

Haha. Näedå, vi bara pratade om det allmänt. Så vi vet det sen när den dagen kommer. Så bråttom har jag inte :)

2008-05-05 @ 12:20:44
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback