Yeah.

Hihi. Igår var vi och tittade på en lägenhet. Imorgon ska jag ringa och säga att vi vill ha den. En trea som är skiiitstor, typ 50 meter till Vätterstranden och HÖR OCH HÄPNA: huset mitt emot zany! Hahaha, det är så roligt...

Jag ska bli sambo. Jag ska bli sambo. Jag ska bli sambo. Har ni hört på maken? Och med världens bästa man till på köpet. Fy tusan vad härligt. Så det kan bli. För ett par år sedan då jag pluggade i Örebro och levde jätteroligt singelliv med mina andra singelkompisar fanns tanken om att tänk ifall jag måste leva detta singelliv hela livet. Uscha, vad tråkigt.

Men åh vad roligt allt är nu då!

Kommentarer:
Postat av: Berander

Vänta härnu.. var det inte alldeles nyss du hävdade att ni gick och spanade på lägenheter "men bara på skoj, sådesåh!" ??? Hmmm, vah?!?!

Ljugis där ;) Hoppas ni får den!

Postat av: zany

Har jag sagt att du är världens bästa?? Världens!! Det är jättestort! Typ som det allra allra bästa!! The best of the best! Helt enkelt

2008-03-17 @ 08:36:51
URL: http://zany.blogg.se
Postat av: Ida

Berander: Eh, jo. Eller hmm, jo. Men det är glömt nu :)

zany: Hahah, jag vet!
Jag kan nästan inte sluta skratta själv.

2008-03-17 @ 10:23:16
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Linda

Grattis Ida!!!Vad roligt=) Vet ju inte vem mannen är än??? kram

2008-03-18 @ 17:02:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback