Libanon, var ligger det?

Nu är mannen i Frankrike och åker skidor och jag är lite förvånad över hur mycket jag faktiskt saknar honom. Efter bara 24 timmar. Vilket larv! Bara för att man inte KAN träffas så är det jobbigare tydligen. Sånt måste jag ju sluta upp med. Lägg av med det, Ida. Tänk på att du varit ensam förr. Rättare sagt i runda slängor en sisådär fem, sex år. Det ska nog gå bra en liten vecka till.

Melodifestival och libanesisk mat med tjejerna ikväll. Så gott! Fast mynta är verkligen inte min grej, tycker fortfarande det bara smakar tandkräm trots att det var i en persiljesallad med tomat. Är man tvungen att ha mynta i det? Tydligen. Några av tjejerna skulle fortsätta ut men jag kände inte ett dugg för det. Det får räcka med afterworken som blev igår. Istället sitter jag här med en skön ansiktsmask och ska snart hugga in i Luftslottet som sprängdes. Bra lördag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback