Sommar & sol liksom.

Jorå. Samboskapet verkar funka. Särskilt just nu när båda tog ett par semesterdagar just på en vecka med superfint väder, trots att vi kommit ganska bra iordning här. Vi gör bara roliga och sköna saker istället hela dagarna. Vi tar någon enstaka flyttkartong och packar upp, eller sätter upp en tavla eller skruvar i en lampa. Sen går vi promenader utmed Vättern, cyklar en runda eller åker ner till min ö i hembyn och solar och badar. Det är gött att vara ledig på sommaren. Synd bara att jag jobbar imorgon igen, särskilt eftersom det då var två kalas som jag ville gå på. Sånt är skit med att behöva jobba röda dagar ibland.

Nähä. Nu ska jag gå till mitt nya kök och svänga ihop en tacopaj till mig och mannen som vi ska käka på balkongen. Sen ska vi ta en kvällspromenad ner till Piren och äta glass.

Kommentarer:
Postat av: bubbelbubbel

det låter ju helt underbart! glad för din skull att du mår bra o hittat en bra kille. kram, ha det kanoners! hör av dig om du är i min stad nåt i sommar!

Postat av: von Trosa

Oh, det låter hur härligt som helst!

2008-06-09 @ 21:14:33
URL: http://vontrosa.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback