Utkast: Okej, en ...

Okej, en liten uppdate då.

Sitter just nu på jobbet och har tråkigt. Vill inte vara här eftersom det är hur mycket sol som helst ute. Men jag är ledig på tisdag och på torsdag i alla fall, då ska jag till hembyn och sola och bada.

Apropå hembyn så åkte vi ner dit tillsammans med Mannens föräldrar i onsdags. Alltså mina svärisar. Nervigt? Tjao, lite... Fast jag trodde nog det skulle gå skitbra. Och det gjorde det. Vi åt middag, åkte ut till våran ö, gick i skogen, badade och fikade. Hur trevligt som helst.

Igår fick mannen sin nya, mörkgråa kostym som han beställt och ska ha på sin systers bröllop om två veckor. Åh, så jäkla snyggt alltså. Har aldrig sett honom i en sån tidigare, bara i kavaj. Och jag provade min klänning igen tillsammans med nya skorna. Så snygga vi var. Får nog ta en del kort sen när det är dags för bröllopet så ni får se :) Ska förresten bli kul att gå på ett riktigt bröllop. Har aldrig gjort det. Eller jo, jag har varit på bröllopsceremoni i kyrkan när någon bekant gift sig och jag har varit brudnäbb tre gånger, men då var jag så liten så jag fick liksom aldrig vara med på festligheterna efteråt. Den här gången lär det bli en jäkla baluns.

Äh, nu orkar jag inte skriva mer. Hejhej.

Kommentarer:
Postat av: zany

Å hemgiften? Den blev enorm förstår jag?

Postat av: Ida

Jättestor blev den. Roligast var när J:s pappa sa till min pappa: "Ja, ni vet väl att det är brudens föräldrar som betalar bröllopet" Jag och J tittade på varandra, skakade på huvudet och sa "Vilket bröllop?"

2008-07-30 @ 07:50:50
URL: http://sunstroke.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback