Panik? Nehej då..

Jag skulle ju kunna panika hur mycket som helst över att min semester är slut efter den här veckan. Tre futtiga veckor gick fort som fan. Men huvudsaken är ju att sommaren inte är slut. Det är den enda ursäkten jag kan komma på.

För det finns ju fortfarande rätt många roliga saker kvar att göra i sommar fastän jag jobbar. Förra året hade jag så sen semester så det kändes ju som att hela sommaren var slut det var höst när man började jobba.

Nästa helg ska jag på möhippa till Köpenhamn. Det är bli livat. Sen är det kalas och fester och en massa grejer. Vi ska bl a gå på själva bröllopet (mannens storasyster är det som gifter sig och jag har köpt jordens finaste klänning!), och så ska mannen hinna med och fylla 30 innan sommaren är slut och i samband med det flyr vi nog iväg på någon slags utflykt.

Jag överlever nog.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback