Snart är det tulpansäsong, mmm.

Jomen alltså, jag gör också en del gulliga grejer. Såklart. Numera är det inte bara han som är tjejen i förhållandet som kommer ihåg viktiga dagar och kommer med presenter. Även om det faktiskt är skitsvårt att "uppvakta" en kille. För dem räcker det ju med att komma med en blomma, men hur ska man visa uppskattning till en kille egentligen? Och då menar jag inget snuskigt. Äh, det är bara att tacka och ta emot.

För övrigt är jag trött. Fick en ny kudde och ett duntäcke julklapp. Igår kväll bäddade jag med det. Behöver jag säga att det var sjukt svårt att gå upp i morse?

Kommentarer:
Postat av: linda

nej det behöver du nog inte. jag har det också sjukt jobbigt med att gå upp på morgnarna men mitt täcke är nog itne alls så najs som ditt. har ju vovvan visserligen.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback