Nyårsfest.

Nyårsafton ja. Blev mycket bra. Jag drack upp värdparets Baileys pga att värdinnan ändå inte skulle ha nån eftersom hon precis när vi kom berättade att hon ska ha en bebis. Så jag gjorde en liten insats där och drack upp hennes del och lite till. Vid tolvslaget åkte 350 spänn rakt upp i luften och jag och mannen sa en massa sanningar till varandra med champagneglas i händerna. Sedan rökte jag cigarr så jag blev yr i huvudet.

Alltså, när jag dricker sådär mycket och länge så brukar jag alltid klara mig rätt så bra. Jag får inga minnesluckor och jag mår aldrig dåligt. Däremot blir jag väldigt upprepande och glömmer namn på folk vilket gör att jag dagen efter brukar ha ångest över att folk ju måste trott att jag är helt blåst i huvudet eftersom jag annars ger ett ganska nyktert intryck trots att det inte alls är så. "Öh, ska du ha lite champagne Krille?" "Nej, och Krille är han därborta." "Oj, jag menar Jompa." "Han är inte här, jag är ju Biffen." "Juust det, det är ju du. Hej hej."

Snurrigt.

Kommentarer:
Postat av: Linda

He he he IDA du verkade vara lika packad som jag...Typiskt!!!Å rökning har du börjat med också ser jag=)

2008-01-02 @ 16:50:59
Postat av: Ida

Linda: Just det! Hade du skoj på bröllopet? Det hade du nog om du var lika snurrig som jag :) Fast det där med rökningen är ju konstigt, jag avskyr cigaretter men tycker cigarrer luktar hur gott som helst. Sen smakar det inte så gott, men det bryr man sig ju inte om då :) Tack för senast förresten!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback