Spring is in the air.

Tralla laaa la. Herregud vad jag är glad nu för tiden. Nästan jämt faktiskt. På vinterhalvåret brukar jag ha många dagar där jag är irriterad, trött och frusen. Det har inte varit så många såna dagar i år faktiskt. Skuuuumt.
Nej, men allvarligt. Det är så. Dessutom var det ju som vårväder igår. Jag gick på stan i fina Värnamo och shoppade en fin mössa och hittade en snygg vårjacka som jag ska köpa när de nya pengarna kommer nästa vecka. Jag är verkligen ingen mössmänniska. Har inte haft mössa sen jag gick i mellanstadiet plus ett par vistelser i fjällen efte det. Det är nåt med mina runda kinder som gör att det inte funkar. Sen att jag har kort hår också, ser alltid för jävlig ut efter ett par timmar i en mössa. Men jag tror jag hittat en som kan funka. Tillsammans med den fina vårjackan som jag hittat så tror jag det kan bli bra. Jag blir på bra humör bara jag tänker på det. VÅR! NU! TACK!


  

Kommentarer:
Postat av: Bubbelbubbel

Jättefin mössa och superfin jacka. Du hade inte behövt räcka ut tungan ;) Du passar bra i den mössan!

Postat av: zany

Själv ser jag ut som att jag är just hemkommen från strålbehandlingen, om jag har mössa på mig. Cancer-looken har inte blivit hipp än. Men fingers crossed!!

2008-02-20 @ 08:10:06
URL: http://zany.blogg.se
Postat av: Mathias

80% av kroppsvärmen förloras genom huvudet, Ida. Du måste ha mössa när det är kallt. *pekar med fingret* ;)

2008-02-22 @ 09:58:11
Postat av: Ida

Som att man måste ha det när man bor i Smauland. Särskilt den här "vintern". Fast idag blåser det som fan, för att inte sabba frisyren så åker den nog på idag.

2008-02-22 @ 11:19:26
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback