Inte bra, inte bra.

Vilket elände...
Jag visste väl att det var nåt som var knas med mig i slutet på veckan. Jag ska inte gå in på några detaljer eftersom det handlar om vissa kvinnliga attribut, men större delen av den här helgen har tillbringats i sängen. Mannen och jag var i lördags ute och käkade middag med mina föräldrar eftersom de skulle gå på Björn Skifs lite senare (julklapp från mig och syrran). Två-tre gånger under middagen höll jag på att svimma. Kändes det som. Har ni provat att kissa taggtråd någon gång? Nej. Inte jag heller. Men jag kan nu tänka mig hur det känns. På kvällen skickade jag hem mannen för att jag skulle vara pigg på söndagen för då skulle vi ju åka på en utflykt. Det blev inget med den.

Världens gulligulligaste den här eländeshelgen är zany. Efter ett panik-sms mitt i natten kom hon på morgonen hem till mig som en räddande ängel med lite apoteksgrejer och en bukett med tulpaner. Gulle!

Världens näst gulligulligaste är Mannen som oroar sig och säger snälla saker. Gulle!

Och ja, jag är okej nu. No more taggtråd. Jag vågar kissa igen!  Halleluja!

Kommentarer:
Postat av: zany

Vad du e söt!! Skönt att du mår bättre. Kissa bör man annars dör man.

Postat av: Berander

Lider med dig, kisseinflammapaj är oroligt! *isch*

Bli frisk!

2008-02-04 @ 16:50:07
URL: http://berander.spaces.live.com
Postat av: Jens

Tack för att du är så snäll och påminner mig om sånt där. :p

2008-02-04 @ 19:15:25
URL: http://speakeasy.blogg.se
Postat av: Ida

zany: Bäst-zany! :)

Berander: Thanks doc!

Jens: ;)

2008-02-05 @ 12:01:50
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback