Alla stjärtans dag.

Alla hjärtans dag imorgon då. Kommersiellt jippo-skit, som jag brukar säga. Fast nu när jag har någon så är det ju faktiskt lite mysigt ändå. Äta grekiskt och dricka rödvin mitt i veckan liksom. Tjoho! Men. Visst är det knepigt att "uppvakta" en man? Nu behöver jag kanske inte uppvakta i ordets rätta bemärkelse, eftersom jag har honom runt mitt lillfinger redan, så att säga. Men att visa uppskattning då. Han kan ju ge någon blomma då och då, det blir jag glad för. Jag är ganska säker på att han inte skulle bry sig så särskilt mycket om ett par rosor faktiskt. Att laga någon god mat och fixa till mysig stämning, det gör jag ju redan varje vecka i princip (han diskar). What to do?

Jag har i alla fall spelat in en bland-cd med en massa bra låtar. Risken finns att han kommer gnälla lite åt att en kent-låt är med, men själva idén är ju bra annars. Det blir nog bra.

Kommentarer:
Postat av: Berander

*hett tips*

Jag hade rånjutit av en ryggmassage... Men så är jag en riktig beröringsjunkie oxå :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback