Roligt nästan jämt.

Zany har påpekat för mig att jag skriver allt för mycket om mannen. Och det är ju sant. Men inget annat känns sådär jätteroligt längre (förutom kvällen då HV vann SM-guld och vi blev fulla på stan - det var jätteroligt).

Skulle ju kunna skriva om musik. Vill fortfarande jättegärna åka och se Foo Fighters i Stockholm andra helgen i juni men då är vi nyinflyttade och har förmodligen massor att göra. Synd. Håkans nya skiva tycker jag inte var nåt särskilt att hänga i julgranen. Har inte tyckt han varit särskilt bra på flera år. Lars Winnerbäcks konsert här framåt augusti blir nog däremot något att se fram emot. Det skulle tydligen bli en massa skoj med på den turnén.

Skulle ju kunna skriva om film. Säger bara - piratebay.org. Love it.


Kommentarer:
Postat av: Zany

Bra försök! Men jag förväntar mig en bylleflogg om kommande lördagkväll. Minst!

Postat av: Zany

Bra försök! Men jag förväntar mig en bylleflogg om kommande lördagkväll. Minst!

2008-04-23 @ 18:58:12
URL: http://zany.blogg.se
Postat av: Jens

Är inte såntdärnt olagligt och omoraliskt? ;)

2008-04-23 @ 22:54:35
URL: http://speakeasy.blogg.se
Postat av: Nattugglan

Lite respons på ditt musikbloggande: Backyard babies och Takida kommer till Huskvarna 22 augusti!! Säg att du vill gå :) Biljetterna släpps i morgon :)

2008-04-24 @ 18:17:57
Postat av: Ida

Zany: Jajaja. Det kan jag nästan garantera. :)

Jens: Jo. Men jag vet att du gör det också. You bad boy.

Nattugglan: Det är mycket intressant! Får prata om det.

2008-04-26 @ 16:39:40
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback