Sthlm.

Stockholm var otroligt regnigt. Tydligen skulle jag sagt till A i god tid så kan kunde fixat bättre väder. Jag ska ha lite mer framförhållning nästa gång. Och då bjuder jag på kaffe som tack, eller hur A?
För kaffe, det har jag druckit mängder av idag. Kunde ju knappast gå på stan eftersom det inte ville sluta ösa ner. Så jag höll mig mest inne på Åhléns. Gick runt, runt. Köpte en lila manchesterkjol och strumpbyxor. Sen satt jag och drack kaffe, läste min bok och frös om mina blöta fötter. Det är faktiskt lite mysigt att umgås med sig själv så där. Ingen tid att passa, ingen att prata med, man sitter bara i sin egen lilla värld och tittar på folk eller läser i en bra bok. Sånt gillar jag.

Kommentarer:
Postat av: egon

sånt ska man göra oftare. varför gör man inte sånt oftare? nu blev jag sugen på att shoppa på stora åhlens också.

Postat av: A.

Självklart ordnar jag bra väder. Det gör jag åt alla som ska hit. Men man måste nog säga till åtminstone 48 timmar i förväg...

2007-09-09 @ 18:03:26
URL: http://a-funderar.blogspot.com
Postat av: Ida

egon: Det finns ju faktiskt folk som inte alls klarar av att umgås en hel dag med sig själv sådär. Det förstår jag inte riktigt.
A: Det ska jag ha på minnet :)

2007-09-10 @ 08:46:20
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback