Lördag.

Egentligen vill jag blogga en massa om hur kul det var ute igår och om en massa annat också. Men jag orkar inte. Jag tror att det blivit lite tråkigt att blogga. Det är inte så roligt längre. Det finns material men det känns inte som att jag vill ta tag i det.

Hur som helst så var det kul igår. Jag anslöt till festen vid halv elva eftersom jag jobbade, ändå drack jag ikapp de andra. Mycket rutinerat. Jönköping börjar efter redan ett år kännas lite litet ibland, men egentligen tror jag att jag gillar det. Det blev mycket prat med en massa olika människor igår, alla lite sådär halvbekanta av diverse olika anledningar. Det är trevligt med igenkänningar tycker jag nog. Om det inte är ett gammalt hångel förstås där det mesta gick på tok. Då känns stan återigen alldeles för liten. Fast man kan reda ut det mesta bara genom att prata. Så nu är det all good igen.

Kommentarer:
Postat av: Johan

Knasigt förslag:
Satsa på ett nytt grepp? Kondenserad blogging - försök att med så få ord som möjligt få fram exakt det du vill.
Less is more, lixom ;)
Om du vill få en utmaning i bloggandet.

Postat av: Ida

Johan: Du tycker alltså att jag är lite tjatig i vanliga fall? ;-)

2007-09-18 @ 21:21:04
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback