Gäsp.

Vilken mes jag är. Kan man tycka. Men det är faktiskt inte lätt att vara kvinna och förkyld samtidigt. Det är ett helvete kan jag be att få tala om. Att dessutom upptäcka att man inte har några Ipren hemma, ja då är man i princip dödsdömd. Så efter ungefär två timmars sömn under hela natten då alarmet gick på vid halv sex ringde jag till min kollega, nattarbetaren och kompisen H, för att sjukanmäla mig. Jag har egentligen lite dåligt samvete. Har under hela uppväxten fått höra att om man inte har ens har feber, ja då är man inte sjuk. Och vi har dåligt med folk på jobbet som det är. Men fan. Det är inte mitt problem. Jag har liksom haft ont i magen hela natten. Ju.

Så, nu känns det lite bättre.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback