Aatsschoo.

Nu vet jag varför jag varit så förbannat trött och osugen på att hitta på grejer senaste veckan. För nu har vääärldens förkylning brutit ut här. Fan, jag som drack upp ett paket med nyponsoppa på två dagar i veckan bara för att jag inte skulle bli sjuk nu i höst. Men som vanligt har jag ingen feber, är bara eländig hela jag. Så frågan är om jag ska gå till jobbet imorgon. Kanske, kanske inte. Förmodligen inte.

Eftersom jag var lite risig igår lät jag bli att pilla för mycket på brorsonen igår på brorsans 30-årskalas. Men det var trevligt ändå, som vanligt. Han fick en pensionsförsäkring och ett par dvd-filmer med Benny Hill. Det är kontraster det. Jag hade köpt en tröja på Brothers och syrran hjälpte till att rimma på kortet. Var rädd om denna ..... när du byter blöja. Haha, vad tråkiga vi är.

Nu ska jag fortsätta snora, äta glass (för det var det
någon som sa att man ska göra när man är förkyld) och titta på Zodiac, The Bourne Identity och The Bourne Supremacy.


Kommentarer:
Postat av: Ulrika

Tack så mycket för gratulationerna!!! :)
Krya på dig!!! Glass och film är det bästa! Jag har hört att godis är bra det också!!! ;-)

2007-09-30 @ 23:16:58
Postat av: egon

krya på dig!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback