Trött.

Jag känner mig liksom som stressad. Fast jag är inte det egentligen. Tycker jag alltså. Men det känns stressat i huvudet och i kroppen ibland. Jag har t ex fortfarande huvudvärk efter min, som alltid, störda förkylning där skiten sätter sig i bihålorna och värker. Och samtidigt som jag tycker att jag inte har så mycket att oroa mig för just nu kan jag inte hjälpa att det maler i huvudet. Av vad vet jag egentligen inte. Det bara gör det. Jag är trött helt enkelt. I huvudet. (jo, egentligen vet jag väl vad det är som maler men jag orkar inte tänka på det. ehh, eller nåt...)

Det tar emot att gnälla över att man är trött när zany frågar om festligheterna ikväll och säger: Mään, jag klarar mig ju inte utan deeej... Men det som är så bra med zany är att hon förstår. Tror jag i alla fall. Det verkar så. Hon är ju blond så man vet ju aldrig. Men jag börjar faktiskt jobba klockan sju imorgon så hon borde ju förstå på riktigt tycker man.

Höstdeppig - ett ganska vanligt och vedertaget begrepp. Men det är ändå röva att det nu ska kännas som man har PMS ända fram till jul.


Kommentarer:
Postat av: Christian

Haha. Förlåt att jag skrattar, men den sista var riktigt roligt.

Postat av: zany

Fatta att jag hajar! Jag hajar fett!! Yo!

nä, hiphop gangsta är inte min grej...

fast jag lyckades få till the way I are igår. De du!

2007-10-14 @ 16:34:14
URL: http://zany.blogg.se
Postat av: Ida

Christian: Nästan som att du vet precis hur jag menar, eller hur? ;)

zany: Oh! Äntligen har han fattat vilken låt det är. Bara tre månader försent. Proffsigt!

2007-10-14 @ 23:19:33
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback