Sweet.

Jag ska bara tala om att jag mår väldigt bra just nu. Förutom förkylningen då. Men det är ju sånt som man vet går över. Det finns ju annat. Sånt som man bär med sig hela tiden men som man ibland väljer att inte prata så mycket om. Sånt som påverkar livet i övrigt. Eller som det övriga i livet kan påverka. Därför är det så skönt att få det svart på vitt att allting är bra. Det var vad han sa i alla fall, doktorn. Min nya, duktiga doktor. Ja jäklar, jag var nästan lite nervös till och med. Trots att jag träffat honom på jobbet flera gånger. Men det här är ju i ett heeelt annat sammanhang. Kom till och med på efteråt att jag glömde säga några saker för jag var lite nervig. Tror inte det har hänt förut faktiskt. Tror också att min puls gick upp lite när han skulle mäta den, hoppas han inte märkte det i så fall. Han kanske märkte det på blodtrycket istället? Fan.
Näe, men allvarligt talat. Det är ju jävligt gött faktiskt. Allting.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback