Men det var ju faktiskt tokmysigt.

Kärlekssemester var väl ändå lite och ta i. Jag vet ju faktiskt fortfarande inte vad jag håller på med. Han vet nog det. Och han tror nog att jag vet det också. Därför känns det lite jävligt just nu. Jag känner mig som världens falskaste och elakaste människa. Men när jag inte för fem öre är konsekvent med hur jag känner, hur ska jag då kunna veta själv? För just nu är jag jättekär ena sekunden, för att i andra sekunden tänka: jaha. är det såhär det ska bli nu?

Men AAH! Det är då FAN vad det är jobbigt när folk håller på och velar och babblar om en massa saker. Bestäm sig nån jäkla gång och klaga inte sen. Antingen vet man eller så vet man inte. Ska det vara så jävla svårt?

Det är det.

Kommentarer:
Postat av: Johan

Gör en klassiker? +/- konto och ta ett rationellt beslut.

Låt det gå en vecka och tvärvänd sedan :P

Postat av: egon

det är apsvårt, men det är klyshigt nog det viktigaste att veta vad du vill NU, inte om tre månader eller om sju år. du kan ju omöjligt veta hur framtiden ser ut, eller vad du känner då och det ska du inte heller bestämma. gå efter vad du känner NU, om du vill träffa honom idag, imorgon och nästa vecka. Om det nu går, för det är fan inte heller alltid lätt. Så, slut på kärleksråden.

2007-10-10 @ 15:21:58
URL: http://egoegon.blogspot.com
Postat av: Ida

Johan: Det är alltså SÅ killar (män?) tänker, knasigt ju.

egon: Joo. Och jag vet ju det. I mitt smarta huvud så vet jag ju det. Men jag kan ändå inte låta bli att tänka sådär dumt ibland. Men ja, det är inte lätt alltså. Men jag ska försöka. Tack :)

2007-10-10 @ 16:12:48
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Johan

Ohnej!!! Bara ett vansinnigt(?) förslag på hur du skulle kunna hantera situationen.

Typiskt manlikt beteende av mig förresten - att genast försöka lösa problemet.

Ohwell...

2007-10-10 @ 22:12:57
URL: http://berander.spaces.live.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback