Helgens aktiviteter.

Fredag imorgon, äntligen! Trots att det blev en kortvecka för mig pga sjukdom är jag redan trött på skiten. Har en späckad och nöjesfylld långhelg framför mig. Fy fan vad smutt. Imorgon blir det förmodligen bio med mannen som jag råkat göra förkyld (det var faktiskt han som ville komma hit tidigare i veckan och ta hand om mig, jag tjatade faktiskt inte alls. inte mycket i alla fall). Vinmiddag med brudarna på lördag. Det var längesen och det ska bli superskoj! På söndag kör jag och mannen till Göteborg för att se Tomas Andersson Wij på Storan. Vi ska ut och äta, dricka vin och bo på hotell. Värsta kärleksutflykten kan man kalla det om man vill. Haha. Gud så löjligt. Gå hand i hand på avenyn, titta på varandra och fnissa och hångla mitt på gatan. Nej, för tusan. Jag åker dit för TAW och hotellfrullen.



Nej, det gör jag såklart inte. Det ska bli mysigt på riktigt.

Kommentarer:
Postat av: Christian

Men det är klart att det är för Andersson Wij då åker. Handhållandet och hångladet på hotellrummet är bara tidsfördriv.

Postat av: Ida

Christian: Haha. Juust det..

2007-10-06 @ 16:05:43
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback