...

Ha ha ha.
Det var roligt idag. Ute alltså. Och klockan är ju bara två fast den är tre. Knasigt.
Nåt mer som var knasigt var att jag att jag sa till mannen innan jag gick ut att jag skulle supa, ragga och slåss ikväll, fast kanske inte ragga så mycket då. Och det var okej tyckte han. Ha det så kul, sa han.

Och det hade jag.

Dels var den
den där läkaren som stötte på mig. Igen. Tror jag. Men allvarligt, det måste han göra. För på jobbet säger han knappt hej, men ute så så ba: "Helloo pretty lady.." eller nåt. Sen hade vi Boråsarn. Som efter stängning stod utanför och sa: "Meeen, varför blev det aldrig vi? Vi hade ju kunnat vara det perfekta paret nu, och så går du och skaffar en annan kille. Va?"

Well, what can I say? Min pojkvän har gjort ett kap...

Kommentarer:
Postat av: Mathias

Haha coolt. Men vart tog han med Björn Rosenström vägen? ;)

2007-10-29 @ 09:05:52
Postat av: Ida

Mathias: Kan inte riktigt påstå att jag undrat över det på vääldigt länge. Om jag ens gjort det någon gång. Han är blockad på msn sedan länge iaf :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback