Ont.

Aaj!
Jag måste ha legat på nåt konstigt, ovant sätt någon av de senaste nätterna för inatt hade jag sträckt mig i bröstryggen, nånstans ut mot skulderbladet, utav bara helsicke. Så fort jag rörde mig det minsta inatt så vaknade jag av att det kändes som att någon kicksparkade mig hårt i ryggen. Att klä på sig och att blåsa håret i morse var en riktig plåga. Men jag tog en Ipren och kämpade mig till jobbet. Ett tag kändes det lite bättre men nu är det på väg tillbaka. Vilka uppoffringar man får göra ibland alltså..

Ikväll ska jag bjuda min lillasyster på middag, den snåle barnbidragstagaren.

Kommentarer:
Postat av: björnen

Jag vet precis var! Fast jag var övertygad om att jag var ensammast i hela världen om att lyckas sträcka sig så, just där, under sömnen. Trodde nästan det var Björnen-unika muskelgrupper det där...
;-)

Postat av: Johan

Jag tror att du har legat med något konstigt. Då kan man få konstiga sträckningar...

2007-05-30 @ 16:42:32
URL: http://berander.spaces.live.com
Postat av: Ida

björnen: Vad har vi gjort för att förtjäna det egentligen, det kan man verkligen undra...
Johan. Haha. Mm, det förtäljer ju faktiskt inte historien, det kan ju vara så.

2007-05-30 @ 21:58:18
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback