Galning.

Jag är så glad att jag har en storebror. Det borde alla ha. Jag har två till och med. Och det är så bra att han bor i samma stad så att man kan gå på bio om man vill. Och att vi har samma konstiga humor. Och att man kan berätta vad man gjorde i helgen och att han därefter bryr sig sådär storebrorsaktigt och beskyddande. Jag är fortfarande inte alls särskilt förtjust i att han fick ström i sig för nån månad sen för det är faktiskt farligt. Och jag är definitivt inte alls förtjust i att han i helgen hoppade bungyjump nere vid piren, fast inte över vatten utan över betongmark, för det är faktiskt också farligt. Dock sålde han dagen efter småkakor till pensionärer för sitt innebandylag och det är ju inte så farligt, så det går väl jämt ut kanske. Eventuellt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback