Chokladvin.

Då är dagens stora dilemma om man ska dricka rött eller vitt ikväll.
På det röda jag köpte står det: "Smakrikt, mycket fruktigt vin med fatkaraktär, inslag av björnbär, choklad och vanilj." Chokladvin, det är ju helt grymt.
På det vita stod det: "Torr, druvig smak med inslag av gråpäron och gröna marmeladkulor." Marmeladkulor låter jätteskumt, men jag har druckit det tidigare och det är gott. Dessutom är etiketten snygg.

Jag och
zany och lite annat folk som jobbar inom landstinget, räddningstjänst och kommun ska ut ikväll. Rykterna säger att det är värsta köttmarknaden och att folk luras genom att säga att man jobbar som sjuksköterska eller brandman. Tydligen är det mest populärt. Men vadå, låter inte medicinsk sekreterare och apotekare ganska sexigt också?

Kommentarer:
Postat av: Mathias

Haha. blåljus! det är grejer det. finns i skövde också.

2007-05-31 @ 10:18:16
Postat av: jompa

haha jaså du ida, du ska ut o hitta ett köttstycke för kvällen, helt rätt! =)

Postat av: Fejk-brandman

Sist när jag var där var jag brandman, fattar inte hur blåsta tjejer är...

2007-05-31 @ 23:42:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback