Blabla.

Pust. Har jobbat ikväll och är fortfarande helt uppstressad. Väldigt många folk överallt och som vanligt när man är mitt i det gäller det att kunna hålla trehundra saker i huvudet samtidigt. Och att skriva in en polsk patients adress är fanimej inte det lättaste. Jag undrar om det verkligen finns en stad som heter Mozoqszoszo typ, i Polen eller om han bara drev med mig. Nåja. Han fick betala 1655 kronor i alla fall. För bara några stygn. Glöm inte era EU-kort, people!

Förresten så borde jag ha fler folk att prata med på msn. Alla de jag brukar prata med såhär dags är upptagna på annat håll med vad jag tror är flickvänner och pojkvänner. Ja, de har skaffat sig ett liv helt enkelt. Jaja, jag får väl fråga mig själv hur dagen har varit och hur det står till och allt det där. Ska kanske också ta och skicka en låt till mig själv. Your love alone is not enough med Manic Street Preachers feat. Nina Persson kanske.

Kommentarer:
Postat av: A.

I hear you. Ingen pratar med mig på msn heller, och är lika upptagna och tråkiga som dina kompisar... :)

Postat av: Ida

Ja, vafan liksom? Vad ska man göra åt saken då?

2007-05-10 @ 21:48:45
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback