Just nu.


Det kan väl sammanfatta min arbetsdag på ett ungefär. Tycker att det varit rätt tjatigt idag.

Men! Det kommer bli bättre!


Åh vad det är mycket som känns roligt just nu. Allvarligt talat. Jag är ute med nya, fina vänner om helgerna, jag är ute och fikar med nya, manliga bekantskaper, alla i min familj mår bra just nu och har mycket att se fram emot med hus och bebisar, jag ska få massage och en tretimmars-makeup om två veckor, Tomas Andersson Wij, Weeping Willows och runt första maj åker jag till Strängnäs, i början på juni blir det antagligen Göteborg, solen skiner, pojkar spelar fotboll på gräset där jag bor och panschisarna sitter på sina rullatorer och ser pår. Och så vidare.

Det går bra nu.
Snart händer det nog något dåligt och det blir eländes elände igen.
Men skitsamma.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback