Jourporr.

Nääe, det hände ingenting med doktorn.
Herregud, jag vågade ju knappt gå i närheten. Dock visade det sig att kompis A också kände igen honom och några till som han var där med vilket var mycket, mycket konstigt. Så det blev bara lite allmänt småprat. Lugnt och stilla.

Det jag kommer leva på veckan ut i alla fall är att jag blev uppraggad två gånger i fredags. Samtidigt. Det händer ju aldrig. Satt och pratade med en trevlig kille och såg ganska engagerad ut när en annan jag växlat ett par ord med en stund tidigare säger: "Kom, vi ska dansa." och den andra: "Skynda dig tillbaka."
Jaha? Okej?

Fast jag hånglade inte. Bra jobbat, Ida.

Sådär ja, det var min helg det. Jobb och vin och krog, jobb och vin och krog.
Och så kompis K och A förstås. Vi bestämde att en kille bara är värd att satsa på på allvar om han gillar Yrrol. Och visste ni förresten att det en gata från där jag bor fanns en videobutik som hade öppet till midnatt men där man efter stängning och fram till morgonkvisten kunde hyra porr genom en lucka i väggen.
Jourporr - nytt ord.

Förresten, båda två från i fredags trodde att jag var 26 eller 27. Så min noja i torsdags var inte helt obefogad ändå.
Jävlar.




Kommentarer:
Postat av: zany

*skrattar högt* Jourporren hade jag glömt! *skrattar lite till*

Postat av: Peter

"Skynda dig tillbaka" - kænns som ett otroligt lovande sætt att ragga på... ;-)

2007-03-19 @ 08:28:23
Postat av: Ida

zany: Verkligen helt sjukt.

Peter: Jamen alltså, grejen var ju att han ville ha mig tillbaka, han kunde ju lika gärna sagt: "Men stick då för fan." Men jag kom tillbaka, så det så ;-)

2007-03-19 @ 12:11:01
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Helena

2 boys på en gång.. najs=).
jag o nellie e sjuka, men hade tänk att ta en sväng till jpg när vi känner oss bättre.!

2007-03-19 @ 13:31:20
Postat av: A

Men han lät dig gå... Jag hade slagits för att du skulle stanna :-)

Jourporr. Kanske en bra ide att slå upp för ensamma på väg hem från krogen ;-)

2007-03-19 @ 14:31:19
URL: http://a-funderar.blogspot.com
Postat av: Ida

Helena: Aj aj då. Men ja, ni får gärna komma! Jag ska kanske hem på lördagen eller söndagen 31 mars, 1 april. Hälsa på då?

A: Det hade iofs varit ganska tufft, att få två killar att slåss om en. Det har jag verkligen aldrig varit med om. Hade det varit du är jag övertygad om att du dessutom hade vunnit ;-)

2007-03-19 @ 19:11:48
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: A

hehe... man hoppas ju det i alla fall ;-)

2007-03-20 @ 10:11:20
URL: http://a-funderar.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback