Fnys.

Jag är hemma från jobbet idag.
Höll verkligen på att dö igår när jag satt och jobbade, nysningarna var (är fortfarande) inte av denna värld och min kollega skrattade åt mig varje gång. Enligt henne kan jag tydligen inte nysa ordentligt. Nej, just det, man vill ju inte duscha ner hela dataskärmen så man får ju hålla inne lite. Det är bara att hoppas på att man inte har nåt aneurysm som ligger och väntar på att få brista. Hyfs och fason kallas det.

Men det var igår det. Idag har jag ont i halsen och kan knappt prata.

Kommentarer:
Postat av: Jens

Haha, påminner mig om farsan som tydligen alltid beskyllde morsan för att inte kunna hosta ordentligt.

2007-03-08 @ 13:35:11
Postat av: Ida

Jens: Din mor verkar vara en rekorderlig kvinna precis som jag :)

Postat av: Anna

Låter inge vidare d där du... Hoppas du blir frisk snart igen! :-)

2007-03-08 @ 18:01:48
URL: http://minialp.blogspot.com
Postat av: Ida

Anna: Hoppas jag med! Man vill ju inte vara sjuk nu när det är helg och allt..

2007-03-09 @ 11:16:30
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback