Oh, yes.

Haha. Asgrymt. Nu har jag äntligen listat ut vad den coola låten på spinningen heter. När vi kör den låten cyklar vi i tre positioner och det är snabba byten. Det känns nästan som man dansar. Fast på cykel. Och det låter ju kanske lite konstigt, men så är det. Idag hade jag ett grymt flyt. Hade kunnat hålla på en halvtimma till, minst, om det enbart hade spelats:

Rasputin med Boney M.

Fast discoversionen då. Kolla snubben med skägget liksom.

RA RA RASPUTIN
Russia's greatest love machine
It was a shame how he carried on

Kommentarer:
Postat av: Mort

Den där lyssnade jag ihjäl mig på när jag var liten :)

2007-06-06 @ 10:49:06
Postat av: Ida

Jag har lyssnat ihjäl mig på den idag :)

Postat av: Mathias

Haha den, blandat med Spotnicks och Jerry Williams, spelade farsan när jag var liten. :)

2007-06-07 @ 07:06:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback