Ledig som fan.

Vad har jag egentligen gjort idag på min lediga dag?

Missat min tvättid för att jag sov för länge.
Druckit kaffe.
Gått med lite skräp till soprummet.
Surfat.
Läst ett par tidningar.
Suttit på balkongen.
Ätit jordgubbar.
Pratat med
zany (hon levde än).
Gått 30 meter till Konsum och köpte ännu mer jordgubbar plus vattenmelon (ibland blir jag lite trött på mitt Allt eller Inget-tänk, men jordgubbar är jävligt gott och jag tror inte att jag kommer föräta mig på det och tröttna så som mycket annat).
Lyssnat på musik från en blandskiva jag fick en gång som bland annat innehåller:
Scythian Empire med Andrew Bird och Starlight med Muse.

Love it.

Kommentarer:
Postat av: maza

Jag fnulade lite på en jordgubbsdiet. Snart är dom nere i 25 kr litern även i sthlm. Låt oss säga att man behöver fyra liter om dagen. Det är 3 tusen för en månad och man borde gå ner närmre tio kg.
(och varför berättar jag om en diet för dig, du kanske är skitsnygg och inte fet som jag... men anyway, jordgubbs rockar)

Postat av: Ida

Haha. Jo, lite fet är jag minsann också (utan att veta om du är det egentligen). Och jag har också tänkt på det där. Men jordgubbar är jäkligt vattendrivande och jag känner redan nu att jag måste gå på toa heela tiden. Jag skulle nog inte palla. Men tanken är grym.

2007-06-14 @ 20:58:00
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: maza

Då får man ju motion också, genom att ränna på toa hela tiden :)

2007-06-15 @ 19:54:53
URL: http://mazamazamaza.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback