De ordnar saj.

Annars jobbar jag den här helgen. I fredags var det krigszon på jobbet och jag längtade så mycket till det där glaset med vitt vin som skulle drickas senare på uteserveringen. Men det blev två, nästan tre. Och det var gott.
Idag var det också lite stressigt på jobbet kan man säga. Jag fick jobba ensam med en av de nya sommarjobbarna och det innebar att allt det tunga jobbet lades på mig (sen att just den här sommarjobbaren är skit-as-jätte-långsam hör också till lite). Och så den där jädra Vätterrundan... En massa frakturer hit och dit. Kollegan hade på morgonen varit lite smart och gjort i ordning ett färdigskrivet brev som de kopierade upp där det stod ungefär "Tacksam uppföljning på hemsjukhuset blabla. Hälsningar doktorn". Och tio minuter innan jag skulle gå hem fick jag en massa papper slängda till mig att göra iordning eftersom den här cyklisten skulle bli hämtad med helikopter och bli flugen till sitt hemsjukhus om en halvtimma. Galningar.

Och så regnar det.

Men det är lugnt. För han är fortfarande in to me.

Kommentarer:
Postat av: Mathias

Ja jag pallade iaf att cykla ifrån jönne ;-) jag stannade inte ens i kontrollen.

2007-06-19 @ 01:48:21
Postat av: Ida

Det är faktiskt jättebra gjort :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback