Tönt-Ida.

Ja, lite småtöntigt att prata om hur full man var kvällen innan. Igen.
Men jag har tänkt på det rätt mycket idag. Hur jag blir. Jag tror, och hoppas innerligt, att jag inte är en såndär som bara blir dräggigt full när jag dricker för mycket. Jag mår aldrig dåligt, sluddrar inte när jag pratar och jag går och står helt normalt. Däremot säger jag, och gör, konstiga saker. Som igår. Det är ett stort mirakel att jag "skötte mig" när doktorn limmade på mig, förmodligen för att jag blev så förvånad. Däremot stötte jag ihop med en brandman som jag varit på afterwork med och som jag kände mig tvungen att påpeka till vilken stor ådra i pannan han hade. Undrar om han verkligen tyckte det var så roligt? Don't think so.

Nej, jag ska nog ta tag i den här pojkvänsbiten. Han kan nog få mig att skärpa mig lite. Fast jag har sagt en del konstigheter till honom också. Men han har i alla fall vett nog att tycka om mig i alla fall. Bara det är ju inte tokigt alls. Och just nu saknar jag honom för vi har inte setts på nästan en vecka. Även det är en konstig känsla. Det är mycket som är konstigt nu.

Kommentarer:
Postat av: A.

Ja, du är jättetöntig
Tänkte skicka ett mail till dig nyss men det finns ju ingen mailadress... ;-)

2007-07-09 @ 08:52:22
Postat av: Ida

Som sagt, jag vet :) [email protected]

Postat av: egon

haha, sådär är jag när jag är full. ingen märker det så mkt förutom att jag säger väldigt konstiga grejer.

2007-07-11 @ 10:39:57
URL: http://egoegon.blogspot.com
Postat av: Ida

egon: ...vilka man kan ha ångest för dagen efter. kompisarna tyckte "men det var ju bara kul", medan en själv skäms som tusan.

2007-07-12 @ 12:59:06
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback