Suck.

Vin igår. Jobb idag.
Men jag var en redig tjej som traskade hem vid tolvtiden istället för att fortsätta med ut och dansa och dricka mer vin. Det var förmodligen ganska klokt gjort för det har varit mycket på jobbet idag. Man vet att det varit en händelserik natt man har två dödsbevis och ett rättsintyg att hugga tag i klockan sju på morgonen. Usch.

Sen åkte jag till hembyn och satt på mammas inglasade altan och pratade om... livet. Grannar och bekanta kom och gick och vi drack kaffe ur små koppar. Min hemby, mmm...

Imorgon blir det utflykt. Och jag är faktiskt lite besviken på att
A inte har semester och kan följa med. Det tror jag zany också är. Mitt förslag var sjukanmälning men jag tror att han är lite för ordentlig för det. Det är vad jag tror. Inte riktigt en sån som lever lite på livets kant, med nytt jobb och allt. För övrigt kommer Maraboustorken vara grymmast. Ser ju ut som en liten farbror på nåt sätt.

Kommentarer:
Postat av: A.

Tack för den, eh, fina beskrivningen av mig... Men du har ju så rätt. :-)

Postat av: Ida

A: Trodde väl det :)

2007-07-04 @ 01:00:40
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback