Skin and bones.

Sitter och kollar in lite höstkläder för att försöka få tiden att gå så att det kan bli lördag och så att det kan bli kväll så jag får dricka vin och så att det ska bli söndag och så att det får bli söndag eftermiddag så jag kan få börja min semester.
Började kolla på H&M men tappade hoppet lite grann när jag såg modellarna. Är de inte lite vääl spinkiga va? Eller är det så man ska se ut alltså? Fortfarande? 2007? Nej, jag tror inte det. Jag är 24 år och mycket smartare än så. Men roligt är det ju inte. Stackarna. Jag tror de fryser på vintern.

Kommentarer:
Postat av: Bubbelbubbel

Fy faaan det är ju helt sjukt!!

Postat av: Ida

Jaa. Jag trodde H&M visste liite bättre i alla fall. På nåt sätt. Jaja.

2007-07-23 @ 18:25:44
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback