Say what?

Haha!

Följande dialog utspelade sig alldeles nyss på en gata mitt i Jönköping:
-Hej, är du singel?
-Öh, va? Hurså?
-Ja, alltså du ser ju väldigt bra ut.
-Eh, jaså.
-Är du singel eller?
-Nä.
-Okej.

Hahaha, så sjukt. Något liknande har jag aldrig varit med om. För det första ser jag inte särskilt bra ut, speciellt inte efter att jag är på väg hem från stranden. Och för det andra så kan jag inte hjälpa att tycka lite synd om killen. Egentligen var det inget större fel på honom, han såg bara så oerhört bortkommen ut. Undrar om han laddat hela dagen för att gå fram till vilken tjej som helst på gatan och säga just sådär. Stackarn. Det kunde ju funkat. Nu gjorde det inte det.

Kommentarer:
Postat av: Zany

Så ni e tillsammans nu då? ;-)
Tänk om man kunde se sig själv så som alla andra ser en. Vad mycket mindre kritisk man skulle va. Förhoppningsvis...

Postat av: Ida

Haha. Nee, jag skulle väl aldrig bli tillsammans med någon som kom fram till mig på gatan bara sådär. Bah.

2007-07-18 @ 12:03:45
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback