Pinsamt jöh.

Åh, varför har jag sån ångest när det inte är jag som ska ha det utan den där ST-läkaren som varit hos oss senaste veckorna och som stötte på mig igår. Jätte, jättekonstigt var det. På jobbet säger han hej och inte så mycket mer, igår var det helt andra grejer och jag tvekade faktiskt på om det var han eller någon som bara var lik. Känns också som att han skulle kunna vara en tvåbarnspappa eller nåt, men det verkade inte så... Och vi ska jobba samtidigt en vecka till innan både han och jag går på semester och det kommer bli sådär fjortispinsamt, i alla fall kommer jag tycka det fast jag inte borde.

Men det var en bra kväll. Förutom tjejen i baren som bestämde sig för att göra en äcklig drink till mig bara för att hon hade mycket att göra. Apple sourz, sprit och fruktsoda tror jag ingredienserna blev till slut. Hade jag ju kunnat göra lika bra, eller till och med bättre, själv.
Ett par fyllesamtal blev det också, alltid trevligt. Är inte säker på att alla tycker det dock. Jag tänkte ringa min brorsa och mucka lite med honom eftersom han köpt en bil som är grönmetallic, och det är roligt eftersom han är färgblind och inte kan se skillnad på grönt och brunt. Men han svarade inte. Sen tror jag att jag lovade att åka till Norrland på min semester också. Det vore nåt det.

Hemma hos zany finns ett glas med tuttar på. Tutt-glaset. Det blev mitt under hela kvällen. Det kändes bra.


Kommentarer:
Postat av: K

Looova att du spelar in samtalet med din bror och sen lägger ut det! Lova!

Postat av: A.

Fyllesamtal är alltid bra, ibland är de dessutom sjukt överraskande... Speciellt för den som får dem :-)

2007-07-08 @ 14:36:16
URL: http://a-funderar.blogspot.com
Postat av: Ida

K: Tror inte att han skulle uppskatta det faktiskt. Jag anar att han kände på sig att jag skulle skratta åt honom som en tok i luren, det var nog därför han inte svarade. Smart av honom iofs. :)
A: Det kan jag verkligen förstå. Jag hade också blivit kallsvettig och lite rädd :)

2007-07-08 @ 15:13:13
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: K

Ja han verkar smart. Det är synd. I helgen ska jag hem till H-hammar, hurra som fan. Vart är du?

2007-07-08 @ 22:58:15
URL: http://www.klarai.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback