Kaos.

Gah! Jag vill ha semester nu!
Här är ett jäkla dårhus och kommer så vara i nästan två veckor till. Vikarierna är supertrevliga, det är bara det att de fått skitdålig introduktion av mina kassa chefer, så det är ju inte deras fel att de frågar och undrar en massa hela tiden. Det blir bara jäkligt tjatigt och jag börjar bli trött på att höra min egen röst efteresom det under halva dagen bara varit jag som varit ordinarie. Sen springer chefen runt som en skållad råtta och är överallt och lägger sig i saker och ting som hon inte har med att göra. Kaos.

Ikväll ska jag och mannen laga mat och ta det lugnt (egentligen ska jag testa och se vad han kan, om han är nåt att ha i köket. då kanske jag behåller honom) och imorgon ska jag sova lääänge för att vila mitt stackars huvud.

Kommentarer:
Postat av: Mathias

http://www.text.nu/retro/se-nar-jatteblackfisken-smaskar-i-sig-den-stora-hajen.html
Slem och tentakler!

2007-07-11 @ 17:51:47
Postat av: Ida

Blä. Men tack :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback