Irri.

Fan vad tråkigt...
Lazy ass bitch frågade precis: "När brukar ni byta toner i skrivaren då?"
"Eh, jaadu.. När det börjar ta slut. Kanske."

Sävligare, långsammare, segare och mer osäker människa får man leta efter. "Jaa, och då blev det ju lite stressigt så jag kände liksom att... ja.. att.. det var lite mycket och så, men nu så går det bra.. Jag har bara en liten fråga...Alltså.. jo, om man såhär liksom...blablablabla"
Ändå har hon jobbat med det här i flera år. Det är faktiskt jättekonstigt. Jag förstår inte. Och jo, jag vet att jag kan bli lite elak när jag blir irriterad, fast det märks oftast inte. Försöker låta bli att bita ifrån eller ge onda ögat.
Snart går hon dock hem. "Om jag kommer ifrån i tid idag för jag håller liksom på med en massa saker samtidigt här nu känner jag och... ja.. vi får se.. det kan ju bli svårt blablabla".

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback