I kinda like it.

När man inte sover själv sover man jättegott men inte särskilt bra. Gäsp.

Och om någon frågar, nej vi är fortfarande inte ihop. Trots att vi igår gick runt på det stora köpcentrumet och Ikea och hälsade på bekanta till höger och vänster. Och trots att vi såg Oceans 13 på bio på kvällen. Nej, jag tänker fortsätta låta det vara som det är ett tag. Tycka om tanken att det är någon som är kär i mig. Minns knappt när det hände senast. Vad jag vet i alla fall. Jag ska njuta av tanken. Och trillar jag dit själv också så är det ju bara bra. Och händer det inte så kan jag i alla fall inte säga att jag inte försökt. Och jag skulle ju faktiskt inte gilla att hänga med han om jag inte tyckte om honom lite jag med. Faktiskt. Men ändå. Saaakta, saakta.


Kommentarer:
Postat av: Christian

En alldeles egen sommarflirt! ;)

Postat av: Ida

Ja, jag tror det faktiskt ;)

2007-07-14 @ 15:09:59
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Christian

Då gör det inget att sommaren regnar bort... ;)

2007-07-15 @ 11:32:54
URL: http://snowracer.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback